Sängläge...

Har idag varit på ytterliggare ett läkarbesök, men slipper fler till nästa vecka nu! Hur som helst så ser det inte superbra ut direkt och jag fick ordinationen SÄNGLÄGE i tre-fyra veckor. Kul, verkligen jättekul! Tyvärr så hade livmodertappen minskat ännu mer, och de vill då rakt inte ha en liten plutt bebis nu. Inte jag heller. Låter inget vidare kul med att tillbringa julen på sjukhus och missa den med vår Moa... Så ingenting kommer att hända här hemma nu:-)

Tur att jag redan har bakat julgodis och så. Blir en sväng till jobbet imorgon för att bjuda på lite gott samt fixa med läkarintyg och F-kassan. Åhhh, försäkringskassan, visst är dom underbara!? Varför ska jag skicka in ett nytt läkarintyg när jag var inne på Försäkringskassan den 24 september och lämnade in det försat face to face!? Fick till och med en kopia med en stämpel på av den som tog emot det... Vem betalar mitt porto tro? Kan jag kräva dem på det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0