Hej Bloggen!

Äntligen har vi fått tillbaka vår dator... Låter som den varit utlånad väldigt lääänge, men bara sedan i torsdags, men det känna som om den är en medlem i vår vardag, såklart! Men nu är den i alla fall här!!! Min sambo var så snäll och lånade ut den till våra grannar som var tvugna att betala sina räkningar. Hmmm, de måste ha haft många eftersom den inte kom tillbaka förrens nu.-)

Jag hade fel häromdagen, våren kom inte utan det har varit ca tre snöstormar sedan dess. Mysigt vårväder... Jag som ville ha sol och fågelkvitter. Istället blir himlen grå och temperaturen sjönk igen, men nu borde det väl i alla fall vara nog med snö... Hejja våren!

Egentligen skulle jag inte ha suttit här och skrivit idag. Skulle just nu fotat en massa roliga bilder på mig och min favorit vän när vi borde vara i full färd med att göra oss iordning i en hytt på Birka. Eller kanske virvlat våra lurviga med en drink i handen... Åhhh vad kul det hade varit. Men hon blev sjuk, och jag lovar hon såg inte speciellt pigg ut. Jag är inte heller 100, men jag fick passera jobbet en snabbis och styra upp det hela så att vi alla fall bokat om den. Here we come, soon! Känns bra mycket roligare och åka om man orkar hålla igång än om man ska tillbringa 24 timmar i hytten...

Nu blev det god mat hemma, ugnsbakade rotfrukter och entrecote med beasås! Riktigt gott.

See U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0