Jag kommer inte på någon rubrik...

Nej, det gör jag faktiskt inte idag. Och jag tror inte heller att jag har något vettigt att skriva... Vet egentligen inte ens om jag känner för att skriva. Har precis kommit hem från jobbet, efter en megastressig dag så var det ganska skönt att komma hem och vara ensam i ett helt hus! Typ första gången! Jag har haft att göra sedan jag steg in genom dörren på jobbet. Fast det är ju därför jag jobbar och jag tycker verkligen det är kul när det är mycket att göra. Var typ så hungrig att det snurrade i kolan. Har ingen lunch när jag slutar 14, vilket sällan blir 14 utan snarare halv tre och hemma typ kvart i... Slängde i mig en macka och hamnade på rygg i soffan. Känns härligt när det är busväder ute!

Mr Right och vårt lilla troll skjutsar farmor men kommer nog snart hem. Då ska vi få upp lite tavellister som bara ligger och väntar att få pryda väggen. Moas ena kompis hängde i en hylla i hennes rum så att den åkte ner från väggen, så det får bli en liten list där med...

ha ha, snacka om att jag prickade in rätt veckor med min semester! Känns riktigt bra att vara tillbaka på jobbet nu! Alla vill bort från rgnet viket resulterar i att jag kan boka massor av resor!!! Vill själv åka i höst, eller måste äka rättare sagt! Värmen gör mig gott. Ett bra bevis på det är att jag redan nu märker en stoooor skillnad i kroppen. Hade verkligen ont imorse, så ont att jag grinade för att jag knappt kom upp ur sängen och jag var TVUNGEN att stiga upp. Flextid, hallå vad är det!?

Det har varit så enormt skönt dessa veckor när solen sken. Visst jag har känt av värken, men inte som nu. Och jag som ska jobba heltid från och med måndag... Det gäller att bita ihop! Mer än heltid blir det till och med. Helgerna är liksom utöver veckans 40 timmar... Jag ber till högre makter att jag klarar av det! Jag kämpar på och vet att jag kan bita ihop, men hur länge pallar jag för att inte sjunka så långt ner där jag befann mig i höstas/vintras. Fasen, det var det värsta jag varit med om.

Men eftersom jag bestämmer så bestämmer jag mig för att klara av det!

Nu ska jag läsa en restidning och se vart hän det bär av i höst, vänta ett tag så kommer svaret!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ska du jobba heltid?????

2009-07-08 @ 21:21:12
URL: http://ulrikasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0