Ofrivillig tur till storstan!

Halloj!

Nu, äntligen är jag hemma. Dödstrött.

Efter jobbet var jag tvungen att ta en ofrivillig ur in till huvudstaden. Känns som det finns andra anledningar att åka dit som är bra mycket trevligare än mitt besök. I alla fall så blev det ca 3 timmar långt.

När jag åkte hem insåg jag att jag var tvungen att köpa ost. Ett liv utan ost på mackan är inget liv för mig. det räckte med en vecka i Grekland utan ost... Hur som helst, in på Statoil, stå en kvart i kö och betala nästan 70 spänn för en ostbit... Hallå, är det rimligt eller!? Nä, den var inte värd pengarna, men jag får ost på mackan i morgon bitti!

jag som skulle träna idag...

Nu ska jag i alla fall sova!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0