Dagen i stort

GRATTIS MAMMA PÅ DIN DAG IDAG!!!

Vi sov till nästan halv tio idag efter en natt som varit usel. Antar att den lille mannen får tänder... Men sedan har det varit full fart. Rensat ogräs, vilket tycks vara ett evighetsgöra innan vi kan så. Vi hinner liksom inte med innan det blir nytt. Ska ta och gå ut alldeles strax och hjälpa Mr Right. Vill bara att Moa ska somna med...

 

Sedan har jag hunnit handla lite, fixa lite hemma, haft besök av underbara vännen och hennes söta dotter, haft besök efter middagen, kikat på simningen på TV, lekt med barnen, diskat och gjort allt man ska och bör göra då man fått barnen i säng. Hugo söta lilla killen sover, somnade lätt som en plätt ikväll, utan napp, dn kastade han iväg först så jag antar att det är ett ypperligt tillfälle att sluta med napp...!? Moa ligger och finular i sängen. Jag hoppas hon sover snart för jag vill ut i trädgården och fixa.




Jag hoppas verkligen att Hugo sover bättre i natt, men jag har inga större förhoppningar på det.

Och sedan vill jag att solen ska skina från en klarblå himmel imorgon. Jag vill ha sol sol sol och bada!


Kommentarer
Postat av: Maria

:)

Stackars lilla Hugo! Måste ju nästan va tänderna som spökar! Hoppas det blir bättre snart!

2010-08-10 @ 09:45:14
URL: http://familjemys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0