Godmorgon/förmiddag

Jag fattar inte att jag kan vara trött nu, jag somnade vid tio igår och vaknade halv åtta i morse, men känner mig ändå seg. Kanske att jag helt enkelt sovit för mycket. Kroppen börjar värka igen, antar att det beror på vädret. Men denna höst ska ingenting stoppa mig från att försöka leva ett normalt liv. Jag hatar den jävla värken, men det ska inte stoppa mig. Träningen är min räddning och som jag skrivit förr så känns det som jag hittat min nivå. Alltså att träna lagom varje dag. Men ibland vill man bara vara ledig men då får jag sota för det sedan...

Hur som helst så har jag lämnat Moa på dagis och Hugo sover. Både tvättar och diskar och har plockat som en galning. Men nu blir det lite slötid i soffan. Känner inte för att göra någonting direkt. Ska försöka ta mig till Öppna Förskolan med Hugo innan jag hämtar Moa på dagis. Han behöver "rastas"... Men det beror lite på hur länge han sover. Ikväll blir det träning igen. Det är bra kul och framför allt sjukt roligt att träffa alla simmarkompisar. Vet inte alls vad dagens pass kommer bli, men antar att det inte är medley eftersom det var det sista jag gjorde igår. Antar att det kanske blir ett långpass frisim eller så då vi nu befinner oss under uppbyggnad...

Men om en stund blir det kaffe och bulle... Dock köpt eftersom jag ännu inte hunnit baka. Tror jag ska ta tag i det på fredag. Frysen måste fyllas men har lite annat att stå i under veckan. Ska börja med att fixa iordning ett litet paket som ska postas till min underbara vän som inte har så kul just nu.

Ha en bra dag så länge!

Kommentarer
Postat av: Tova

Har också varit riktigt seg de senaste dagarna, försöker förtränga känslan med massa kaffe... hehe :)



Åh ja, tror absolut att du har rätt - plugg på halvfart blir liksom ett perfekt komplement till mamma-vardagen. Känns spännande med nånting helt nytt också :)

Mandarin är ett kinesiskt språk, känns extra skoj eftersom min son ju är halv-kines. Dock kan min sambo knappt något själv och jag får ingen hjälp på det viset, haha

2010-09-01 @ 10:34:18
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0