Dåligt dåligt!

Jag veeeeet, urdålig uppdatering. Men min kropp har totalstrejkat några dagar. Har knappt orkat/kunnat ta mig upp ur sängen, och som jag sagt så många gånger förr så hade jag inte haft mina älskade små barn så had ejag definitivt legat där än. Kylan ute gör min kropp alldeles förfärligt dålig.

Bakade julgodis med Moa, försökte rulla köttbullar, dom är inte runda kan jag lova, men allt jag tog i åkte i golvet vilket fick Moa att gapskratta och mig att bli frustrerad. Till slut räckte det med att ens tänka på vad jag skulle ha i för att det skulleliggai en hög på golvet... Men golvet är garanterat rent efter allt torkande i alla fall.

Men det blev julgodis, flera sorter, hemlagade platta köttbullar, janssons frestelse (som jag bara älskar) och en massa annat gott.

Nu väntar vi på första besöket, andra besöket, tomten och en massa god mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0