Vad händer idag då!?

Igår var en fullspäckad dag kan jag lova. Från sju till tio gick det i ett, men jag fick gjort en massa plus hann leka med Moa och hennes kompisar en stund... Bra slut efter det alltså och jag skulle aldrig orka jobba på dagis samtidigt som jag har egna småbarn, jag beundrar dem som orkar det.

Idag är det tänkt att vi ska umgås med våra underbara vänner, hade väl tänkt åka och bada men det verkar inte riktigt som vädret är på vår sida idag. Trist. Men vi får väl hitta på något annat då!

Sedan ser det ut som om jag MÅSTE handla, kylen ekar nämligen då jag öppnar den... Stäåda ska det göras och datorn skulle behöva rensas för just nu går det inte att ladda upp fler bilder. Så det finns allt att göra om man är sysslolös och dessutom skulle jag gärna vilja läsa lite i min bok. Just nu läser jag Marie Ljungstedts "Den farliga leken". Riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0