Vill bli frisk

Så då har det varit min tur att vara sjuk. Är fortfarabde rätt risig. Feber och ont i halsen och kroppen. Så täning har det ju inte blivit sedan i torsdags. Kanske var därför det kändes så fruktansvärt jobbigt då...

Annars så har man inte direkt legat och sovit... Har verkligen längtat till klockan ska bli sju så vi stoppar barnen i sängen både igår och idag. Men i fredags åkte vi buss in till stan... Ha ha, vilket tar en hel dag eftersom vi ju inte har någon bil... Men det blev en utflykt, om än regnig sådan med lite shopping och mysig fika med Moa. Skulle egentligen åkt till Gönan, men vädret kändes lite för ostabilt och så var det ju bröllop som alla vet... Ingen har väl kunnat undgå det, jag tänker inte skriva ett dyft om det.

Jobbade lördagen med feber. Inte kul och inte roligt att cykla in till jobbet med alvedon i kroppen, var ganska svettig sedan... Men det var bara att trampa hem då jag slutat. <såg framför mig hur skönt det skulle vara at bara få krypa ner i soffan eller sängen. Men nej ni, det gick inte, huset var fullt av barn. Och dom var verkligen överallt... Sedan blev det grillning och lite öl med grannarna... Dock orkade inte jag så länge...

Mådde inte direkt bättre idag men orkade med en cykeltur med Moa för att hon skulle göra premiär på minigolfbanan. Ha ha, så söööööt hon var.

Nu är jag totalt död och sur för att jag inte kunde träna idag heller...

Kommentarer
Postat av: ullis

Krya på dig!!!

KRAM

2010-06-20 @ 22:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0