Redo att möta dagen!

Idag blev det en sväng till gymmet efter det att Moa lämnats på dagis. Hugo satt och betraktade alla människor som rörde på sig innan han somnade och sover fortfarande. man blir ju ganska trött av att bara vistas där... Men det ska börjas i tid.

Själv har jag hunnit duscha, mailat lite viktiga saker och ska ta tag i att läsa tidningen och ta min vanliga fika... Mycket viktigt. Sedan ska jag börja med att beta av min lilla "To do list". En massa saker som ska fixas och ringas. Varför är det bara så svårt att komma till skott med sådant som ät trist, typ hemförsäkringar, boka läkartider osv... Blä, men oftast brukar det kännas så otroligt skönt efteråt och liksom lite vuxet också!


Färdig tränad, duschad, kammad men osminkad; orka eller inte orka...
Ha en underbar dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0