Träna eller inte träna - det är frågan

Igår var det ett riktigt roligt pass! Tiden gick megafort och heltplötsligt hade vi simmat i en och en halv timma och var väldigt trötta...
Det var ett tufft pass och man tog i det där lilla extra.

Huvudserien var

4*50
2*100
200

i tre varv. Start ´50, ´1.30, ´2.50. Inte så svåra starttider, men syftet var att simma i snitt lika fort på alla 50:or, splitta samma tid rakt igenom. Så 200:ingen ska alltså gå lika fort som de fyra 50:orna.

Efter det körde vi 12*50 rullande medley. Av någon anledning så är det riktigt jobbigt och man tar verkligen i hela tiden.

Frågan är om jag ska simma idag!? Vill självklart göra det, men Mr Right och Moa är och kollar på Hockey så då får jag ta med hugo. Inga problem egentligen, men han kanske bestämmer sig för att totalvägra och bara skriker då känns det liksom inte som någon ide, men jag har några timmar kvar innan jag måste bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0