Utsövd

Godmorgon kära vänner!

Vaknade strax efter sex imorse och kände mig pigg och utvilad!!! Tänk att vakna av sig själv och inte på grund av värk eller på grund av barnen. Jag tog mig en lyxstund låg kvar och segade i sängen och läste ut boken jag fick i födelsedagspresent. Fyrvaktaren. Den var bra!!!

Moa vaknade vid halv åtta och Hugo har jag precis väckt. Det är inte klokt, men han somnade vid nio igår och jag har inte hört honom på hela natten. Jag kan ju lova att jag själv kände det som brösten skulle sprängas, men ingen var nog gladare än Hugo som möttes av dessa sprängfyllda bomber:-)

Nu är det snart dags att bege sig till dagis så snart lilltussen ätit klart och fått på sig kläder istället för pyjamas!!!

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0