Check, check, check!

Idag var jag uppe med tuppen, äntligen blev efterkontrollen gjord och jag blev godkänd:-) Skulle ju varit där för cirka en månad sedan, men det har varit saker om vartannat och man får ju inte ta med sig sjuka barn dit... Dock är jag död nu... Åkte hemifrån sju för att ta mig till Danderyd via dagis innan kvart i nio. Tur att jag åkte då jag åkte, köer är inte kul. Klev in precis i samma stund som det blev min tur. Men nu är det avklarat i alla fall. Skönt.

Check!

Har nu försökt packa resväskor i dagarna tre... Vad ska man ha med till en liten som gärna kräks både på sig själv och sin mor... gärna ofta dessutom. Men jag antar att det finns tvättmaskin även där eller går de som bor på Cypern i smutsiga kläder eller handlar nytt varje gång det blir en fläck!? Skulle inte tro det och alltså säkert inget att bekymra sig över. Hur som helst så börjar jag se ett slut på packandet nu. Tur eftersom vi åker om 12 timmar... Moa ville ha med sig 20 klänningar... Lik sin mamma, men dags att inse att hon inte kommer använda alla... Men det kunde varit jag som sagt det "Men de kan ju vara bra att ha om...." lillpluttan. Varje dag hör jag mina egna ord ploppa ur hennes mun. Då slår det mig hur mycket man präglar sina barn...

Check!

Storstädat har vi också gjort! Alltid lika skönt att komma hem till ett rent hus med rena sängkläder osv!

Check!

Reseapoteket uppdaterat. Insåg att vi enbart hade "barnmedicin", salvor etc som gick ut 2007... Moa har ju aldrig varit sjuk, bara vattkoppor en gång, så vi har liksom inte tänkt så mycket på det. Men med den här lilla krabaten kan man tydligen aldrig vara säker. Så nu känns det som om jag blivit storkund på apoteket!

Check!

Inhandlat trevliga tidningar att ligga och slöläsa vid poolen!!! I Like!

Check!

Pass, pengar, p-piller och piljetter!

Check!

vvv vvv vvv vvv vvv vvv vvv vvv vvv vvv vvv vvv vvv vvv vvv vvv vvv vvv vvv vvv vvv vvv vvv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0