Första rullningen

Nu är min lilla tuss i full gång med att rulla. Han verkar ha kommit på hur man gör och när han gjort det en gång blev det helt plötsligt det roligaste han vet. Så igår på kvällningen låg han på golvet och for fram och tillbaka i en timma... Och asgarva så där härligt som bara bebisar kan. Kanske har han glömt av hur man gör idag... Ha ha vi får väl se.

Hur som helst så verkar Hugo ha kommit in i sina rutiner igen efter att han varit sjuk. Nu somnar han som vanligt vid halv åtta (skulle säkert gärna somna tidigare... om han fick för oss) och sover till cirka kvart i sju. Perfekt. Dock är jag så lättväckt när jag sover att jag hör honom bara han vänder på huvudet. Men han sover ju i alla fall! Så skönt. Sedan vet man ju inte om det är rutiner som är här för att stannna, men det hoppas jag verkligen.

Har även börjat fundera på om vi ska flytta in honom i hans rum, men tycker på något sätt att han fortfarande är lite för liten för det än och hans rum ligger en bit från vårat... Men jag skulle sova bättre och säkert han med eftersom han är lika lättväckt som jag... Det räcker med att vi vänder blad i en bok eller tidning så grymtar han till... Dock är det SÅ SKÖNT att han nu sover i egen säng och verkligen gillar sin säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0