En fredagskväll hemma i soffan...

Herregud, min lilla söta Mr Right måste ha slagit i huvudet eftersom han kom en dag och frågade:

-Inte kan jag spela innebandy på fredagar? Du simmar väl då?

Döm om hans stora förvåning när jag sa att det inte var något problem. Jag kan träna eget och så kommer vi ändå byta lite dagar nu framöver.

Sedan visade det sig att det bara gällde varannan vecka. Med början idag. Men vet ni vad... Från början skulle han vara hemma, eftersom det tydligen var inställt i dag (!?) ha ha, jag garvar ihjäl mig. Och sedan fick han för sig att åka och kolla på fotboll. Jag tror inte att han kommer spela den där innebandyn innan jag ser att han åker dit, stanar hela tiden ut, kläderna stinker svett och han är totalt död i ca två dagar på grund av träningsvärk...

Hur som så är det i alla fall otroligt skönt att sega ner sig i soffan med en massa mys en fredag.

men träningen har avklarats ändå. Huvudserien var idag en testserie. Asjobbigt och inte så kul. Trött som en åsna.

4*100 + 2*200 + 400 + 2*200 + 4*100

Vilar 10 sek rakt igenom och så jämför man tiden från tidigare gånger och ser om man förbättrat sedan sist och analyserar. Jag förbättrade inte min tid idag vill jag lova. Men å andra sidan kan man inte riktigt förvänta sig det då man kör den ensam. Liksom ingen draghjälp då.

Sedan var det lite arm, 600 arm, med rullande andning 3, 5, 7, 9 takt, byte 25.

Lite lagom seg, men imorgon blir det nya tag. Dagen startas med ett pass i bassängen med mina härliga simmarvänner för att sedan bestå av födelsedagsfirande hela dagen lång (Mr Right fyller ännu ett år!!!) och till kvällen blir det paaaaaaaaaaaarty! Kul!

Kroppen... Ja du, inte så bra, men med lite träning igår och idag känns det avsevärt bättre än tidigare i veckan.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hälsa M på 23-årsdagen!!!

(Han är ju bara ett år äldre än jag har jag för mig)

Hoppas ni får en jätte bra dag!

STOR KRAM

2010-11-20 @ 12:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0