Hemma igen!

Tyst i huset, alltså bnorde alla sova... Fattar inte, men jag har blivit en nattuggla. Har aldrig varit det, men helt plötsligt är jag väldigt produktiv den här tiden på dygnet. Särskilt när det gäller studierna, precis som hjärnan registrerar allt. Och shit vad nervös jag är att jag inte klarat tentan. Men skit samma egentligen. Livet är mer än så och ibland är det galet att det kan ryckas bort ifrån en bara så där... (ja ja, ni behöver inte veta allt...).

Har precis kommit hem från ett skönt träningspass. Inte så jobbigt utan alldeles lagom.

Simmade bland annat

20*50 (50 teknik + 25 max/teknik + 50 teknik + 12,5 max/37,5 teknik)

400+300+200+100 arm med paddel och dolme

Så vad ska jag hitta på nu!? Väcka alla andra... Ingen bra idée, men kanske ta tag i nästa tenta!? Känns som jag läst massor och kanske lika bra att börja skriva ner... Orkar inte läsa mer om Helhetssyn och hur man ska förklara och förstå människan ur flera olika perspektiv för att inte tala om den kära psykoanalysen... Känns som jag tragglat det massor av gånger och av någon anledning så dyker det upp hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0