Saknaden av de små

Igår blev en lyckad kväll. Borde antagligen inte gått ut, men hade en stor längtan av efter att göra något annat än att bara vara hemma och vara sjuk. Hade ingen feber och var allmänt piggare än i fredags, då jag definitivt inte trodde att jag skulle kunna gå ut. Körde runt med barnen, den ena till syster yster och den andra till mamma och pappa. Hem för en snabb fika och sedan in i badrummet och njuta lite av att få göra sig i ordning i fred. Nice! och lite tid bara jag och min Mr Right. Tänk vad lyxigt det kan kännas att man kan fika och bara prata som vuxna:-)

Hur som helst så var det kul på minimässan och modevisningen var skit kul! Modeller från samma stad som man känner igen, inte bara stela och trådsmala, utan naturliga sådana! Kul. Blev inte så sent för min del, men kul var det och idag har jag ännu mera ont i halsen:-(

Och snart ska vi hämta våra små. Även om det är underbart skönt att ha vuxentid så vet man knappt vart man ska göra av tiden och man saknar ju dem så mycket! De har skött sig bra enligt rapport. Sovit hela natten, precis som de ska!


ÄLSKAR ER MEST AV ALLT! Underbara älskade barn!
Tänk att man kan älska någon så mycket. Det är en helt obeskrivlig känsla och tänk att man har så mycket kärlek att ge till två personer (OK, tre om man räknar med Mr Right). Tänk att även min mamma och pappa måste älska oss lika mycket, en känsla som man inte riktigt kan förstå innan man själv har barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0