Fredag

Goddagens!

Njuter av en stund i soffan, välbehövlig kan jag lova. Mr Right (redan saknad av de tre hemmavarande) har åkt iväg på grabbhelg, så jag antar att han har kul, eller jag hoppas det i alla fall. Jag passade på att simma ett ganska hårt pass innan han åkte idag, blir ju inte direkt någon träning nu under helgen. Kanske lite styrka imorgonkväll för att bibehålla den goda formen... Hur som så var det skönt att simma, och greppet sitter tycker jag. Hann med en fika tillsammans innan han åkte. Efter det så har jag, Moa och Hugo hunnit med ett varv på stan. Passade på att shoppa lite när inte min Mr Right är hemma, då ser han inte dte jag bär in...

Moa fick

Zipjacka - 76% Bomull,24% Polyester
Topp - 100% Bomull
Velourbyxa - 76% Bomull,24% Polyester
(fast turkosa)
Bikini - 80% Polyamid,20% Elastan

Så hon var nöjd!!!

Till Hugo var det skor som stod på tapeten. Ungen hatar att ha på sig skor och har höga vrister såd et är sjukt svårt att hitta ett par. Men han måste ju ha för att kunna gå ute. Nu blev det ett par PAX, helt ok och helt ok pris.
Skor | Pax - Pax: Fido


Själv hittade jag mitt favvoschampo



Goldwell InnerEffect Regulate Anti-Dandruff Shampoooch balsam Goldwell InnerEffect RePower Rinse off Conditioner

och även blev det dag- och nattcreme från Cliniderm



+ lite annat smått och gott fick följa med hem. Är grymt sugen på att shoppa lite kläder, men just nu är det en svår sässong, vill ju ha vår niu, men har en känsla av att om jag handlar på mig en massa vårfina kläder kommer jag kanske att tröttna på dem inna det ens är dags att använda dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0