Värken värre än värst

Vore det inte för att jag visste att träningen gör min kropp lite lite bättre hade jag aldrig gått upp idag. Värken har gripit fast i mig med sina klor och jag har nog mest avverkat en massa tårar inatt i stället för att sova... Fan, det är inget kul. Blir så less. Nu har vi lagt Hugo, ställt in diverse saker på förmiddagen och jag ska faktiskt vila min arma kropp så jag klarar av att ha besök på em, vilket ska bli så trevligt!!!

Tyvärr blev förmiddagens lilla utflykt inställd, synd, men sånt händer och som sagt, bättre att orka ge allt på eftermiddagen istället. Har hunnit med att baka lite gott (!?) fikabräd med Moa, fixat lunch, lagt Hugo och Mr Right och Moa är ute på en cykeltur, så nu ska jag verkligen vila!

C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0