Söndag, och ännu en vecka tillryggalagd...

Så, då väntar vi hem Moa och Mr Right snart som varit/är ute på havet och kryssar och firar en 60-årsdag. Trist och riktigt riktigt tråkigt att jag och Hugo inte kunde följa med. Men så är det ibland. Jag fick ju i alla fall tillbringa ytterliggare ett dygn här hemma... För ovanlighetens skull de senaste x antal veckorna. Var så urbota trött både i kropp och själ igår så det blev en seg kväll i soffan med en massa glass istället för mat... Spelande av wordfeud var det enda jag orkade sysselsätta mig med. Laddade för en tidig morgon, men hör och häpna, ungen sov till halv nio... Jag som hade en massa att fixa med idag och så försvann liksom bara förmiddagen... Vi bakade på Hugos begäran. Vita goda och frasiga kladdkakemuffins. Tror han kan ha haft i för mycket / för lite av vissa ingredienser. Men ka det bakas så ska det göras på barnens villkor då de är med. Överlycklig att få vispa, hälla och DISKA förflyttade vi oss in i badrummat för ett bad tillsammans. Vågade mig ut en stund med honom då jag tycker det ser ut som att alla koppor torkat någorlunda nu. Var till en 4H-gård och kikade på djur. Nu sover han och jag ska ta tag i lite plugg, orka... Sedan får vi se om det blir deltagande i KM och en 800-ing frisim. Beror på när de två efterlysta kommer hem. Annars blir det träning med bästa gruppen:-) So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0