Senaste simpassen

Har inte orkat blogga så mycket på grund av värk, så inläggen har blivit därefter. Simmat fyra pass av varierande innehåll. I lördags var det ett rent teknikpass. Sååå skönt och sååå kul! Vi som oftast inte har någon tränare på kanten suger åt oss alla tips vi kan få! Tack! Söndagen bestod av 8*100 frisim st 1.30 8*75 frisims arm st 1.10 8*50 ben st 1´ 8*25 max med styrkeövning I måndags visade det sig vara 6*400 4 ss och 2 arm st 6´ Simmade 1 snabbare än vad jag gjorde i Köpenhamn... Ett tecken på att jag verkligen hade sendrag/kramp då... Idag simmade vi 16*50 st 50´ 8*100 fenben st 1.45 4*200 arm Shit, styrketräningen har gett bra resultat när det gäller min armstyrka som i och för sig i stort sett är obefintlig fortfarande, men så mycket bättre! Att kroppen inte mårbra visar sig genom att syran sätter in väldigt fort. Räcker med några kraftfulla kickar under vattnet så är det kört. Hatar denna årstid vi nu går mot något fruktansvärt. Ge mig sol, ge mig värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0