Men dagen slutade mindre bra...

Åhhhh, mitt mamma hjärta värker. Hugo har bränt sin lilla fina hand på plattan... Jag låg i vattnet när en något desperat Mr Right ringde. Träningen fick så klart avbrytas och jag begav mig till akuten. Lilla lilla plutten har ont i sin hand.



Han hade verkligen ont, och tänk att denna underbara lilla varelse råkar ut för ALLT. Ingenting står liksom i vägen för honom. Och även fast han vet att det är varmt så ska han alltid vara med och laga mat. Varje gång pekar han på plattan och ska känna. Antar att han inte kunde hålla sig idag... Men oj så ont han hade... Nu blir det ett litet fint paket i två veckor, så kanske kan han hålla sig lite lugn nu...

Gahhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0