Ny grej!

God förmiddag!

Har varit effektiv, som vanligt på tisdagar, levererat barn till rätt ställe, storhandlat, pluggat, gymmat, plockat in, duschat... Ska nu på allvar ta tag i dagens to do vad det gäller studierna. Har i och för sig gjort det jag tänkt, men kan lika gärna starta med instuderingsuppgifterna till tentan nästa fredag. Tänk, känner ett visst lugn inför den. Efter senaste tentan så kommer ingen någonsin vara lika svår, även om jag inte skulle klara någon, så kommer ingen ge mig sådan ångest...

Hur som, har upptäckt att de har en "bana" på gymmet, cirkelträning med diverse maskiner som jag inte kört förrut. Körde som vanligt koditions på CT (pluggar som bäst då) och en massa armstyrka som är bra för simningen. Sedan tog jag två varv inne på "cirkelbanan". Kul som fXn!!! Annorlund mot "vanlig" styrketräning och man pressar sig lite extra. Funkar som så att det är en lampa som är röd när det är vila (ca 10-15 sek) och sedan grön då man ska köra på den "stationen/maskinen" man är på i ca 45 sekunder. Vet inte exakt tid, får kolla upp det. Men riktigt kul och ska försöka få med mig pappa (!?) nästa vecka. Vore ju superkul! Eller försöka sparka igång Mr Right kanske... Moahahhha!



Kanske en kaffe och bulle snart? Och en stor smoothie med massa färsk frukt. Japp, så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0