Skuldkänslor

Fast vi från läkaren har intyg på att vi ska vara hemma på heltid för att samla kraft och styrka inför vad som ska komma känner jag skuld få jag är det. En dag hemma igår. Måste erkänna att det var skönt. Nog för att jag vill jobba, mer än något annat, älskar mitt jobb, så ingav den lediga dagen ett lugn. Det är svårt att genomföra ett jobb bestående av mänskliga relationer och deadlines när man befinner sig hos doktorn hela tiden. Tror att läkarna har en poäng i det de säger...

Idag blir det kurs hela dagen med underbara kollegor. Ska bli kul, men också tungt...

Hugo har sedan igår natt haft ont i huvudet samt påstått att huset snurrar och att det känns som att han åker flygplan... Oron finns där. 

Önskar alla nya (och gamla) läsare en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Vera

Styrka till dig och din familj!

Svar: Tack för dina ord! Läste din blogg och försökte kommentera. Hur som helst; tack för en bra blogg och att du delar med dig av dina tankar, vilka är mycket liknande mina egna!!! Tack!
Joseharaton

2014-04-10 @ 08:38:51
URL: http://ursviksmamman.blogspot.se
Postat av: Millaö

En stor kram till er familj från en läsare i Finland.

Svar: Såg du mitt svar på ditt senaste inlägg eller försvann det?
Joseharaton

2014-04-10 @ 21:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0