Åhhhh, så vackert det blev!



Då har Moa pyntat sitt rum med ett väldigt fint påskris. Fjädrar i rosa och ägg i alla möjliga kulörter! Och så klart, en liten påskkärring ska det vara med också! verkligen jättefint! Hon tyckte att hon var jätteduktig som gjorde så fint!



Ha ha! Vet inte om mitt blev så fint heller! Jag tycker inte om påskris, tycker faktiskt att det är ganska fullt. Men det får väl stå över helgen innan det åker ut och till stor del så är det för Moas skull så att hon ska få lite påskstämning.
Jag har i alla fall fått två påskägg redan! Det ni. Jag har lyckats hålla mig att inte smaka någonting, risken är väl att om man tar en så tar man fler tills det är slut. Jag ska försöka hålla mig några dagar till.

Nu ska vi gå och hämta posten, bättre sent än aldrig och det är faktiskt ca 600 meter till postlådan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0