Ballar av stål!

Shit vad roligt det är! Att de kommer på alla saker! Jag tyckte det var löjligt först men är nu helt frälst! Vilka lirare!

Ligger i soffan och är varm och go efter ett skönt bad! Tänkte jag skulle göra en kopp te, men vet inte om jag orkar. Latmasken har slagit till efter en stressig dag på jobbet. Vi hade otroligt mycket att göra och jag har tre jordenruntare som jag måste fixa och trixa lite med. Jättekul och det är en liten utmaning att få till dem bra! Jag vet i alla fall vad jag ska göra om jag säger så!

Men imorgon kan jag tyvärr inte gå till jobbet. Vi har ingen barnvakt till Moa. det är första gången det händer och jag har typ dåligt samvete för det. Jag vet, jag ska och borde inte ha det. Jag är nog ibland för lojal mot jobbet, men jag vill ju jobba. Fast å andra sidan så har jag ju barn för att jag vill ha det och för att ta hand om det djälv, inte för att någon annan ska göra det. Och vaddå, en VAB-dag sedan hon föddes 2005 är inte direkt mycket:-)



Fick en jättekonstig kommentar av en person som inte förstod hur man kunde ha ont under fötterna... Nej du, det förstod inte jag heller innan jag blev sjuk. Skulle inte ens ha förstått hur ont det kunde göra om jag ens ansträngde mig för att försöka förstå. Jag kan inte beskriva smärtan så att du ska förstå, men begär inte det heller.

Ta en tving och tvinga så mycket det går, med foten emellan, samtidigt som du kör en kniv igenom foten som du nyss använt till att springa ett maraton med... Tänd gärna eld på den för att få den där riktigt brinnande känslan...

Ja ungefär så!

Godnatt på er och sov sött!

http://www.retrohouse.se/index.php?cPath=124

Kommentarer
Postat av: Ullisen

Hej!

Bra beskrivet om fötterna. Det är hemskt att ha ont oavsett kroppsdel, men att ha ont i dem som ska bära hela ens kropp kan kosta många tårar...

Ha det mysigt med Moa imorn, skippa det dåliga samvetet, det hjälper inte dina arbetskollegor, det tar däremot din värdefulla energi! Spar den till nåt roligare!!!!! KRAM

2009-04-20 @ 23:17:15
URL: http://ulrikasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0