Dagen till ära...

... ska Moa få följa med dagis till Färsna. Trots att det är onsdag och innebär ledig dag för mig så ville de att hon ska följa med. De är så gulliga på hennes avdelning och tänker på allt. Passar ju perfekt eftersom hon då inte behöver vara inne med dem utan endast ute om det nu skulle finnas en mikroskopisk chans att hon skulle smitta med sina sista koppor...

Efter det ska jag bums till läkaren. Ska göra ännu ett EMG. Fy, inte direkt vad jag önskar, men det är väl utredningens gång. Man testar aktiviteten i muskulaturen genom att de sticker i nålar och liksom ruckar på. Jag är fruktansvärt nål- och sjukhus rädd, men just nu så gör jag vad som helst för att få må bra.

Ikväll blir det middag med bästa vänner! Bara jag orkar. Jag älskar ju mina vänner och vill ju umgås med dem, men hur kul är det när det enda man tänker på är att man egentligen inte orkar sitta där och gör allt vad man kan för att det inte ska synas att man har så ont...

Jaa, jaa, dumt att oroa sig nu, det är ju flera timmar kvar!

Have A Nice Day = H.A.N.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0