Ett par in och två par ut...

Så säger min Mr Right om skor. Jag älskar skor i alla former och framför allt skor med klackar, men det är väl för att jag är ganska kort och gärna vill se lite mer av världen...

Nelly  Shoes - Rose
Blåa skor skulle vara ganska häftigt, jag tyckte dessa var fina och lite annorlunda!

Nelly  Shoes - Higher
Verkligen min typ av sko, men ibland känns det lite för vanligt med denna typ av sko, men väldigt användbart!

Nelly  Shoes - Pearls
Fint till en vacker sommarklänning! (Jag vet, det är inte sommar än, men jag är redan där...)

Nelly  Shoes - Indian Chic High
Ha ha! Dessa ser ut som en slags protes eller en slags skena... Min stil, not! Gillar dem inte och skulle nog skratta om jag såg någon med dessa på sig! (Förlåt)

Nelly  Shoes - Mari
Schyssta!

Nelly  Shoes - Christie
Dessa var sååå billiga, från Nelly.com

Converse - All star Hi mono
Så klart måste man ha ett par Converse, bara det att mina som jag har kanske jag använt tre gånger. Anledningen, det är ingen klack och jag känner mig så plattfotad i dem! Jag trivs med klackar även om det kanske inte alltid är så praktiskt. Särskilt inte i sandlådan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0