Här har jag bott!

Idag åkte jag en sväng till mamma och pappa för att bara umgås medan jag väntar på att altanen ska bli klar! Hmmm, tycker att de jobbar såååå sakta, jag antar att de mest fikar, för alla bullar jag bakade i veckan är nu slut, och jag har faktiskt inte ätit upp dem...



Den här fina postlådan har en vän till mig målat speciellt till min älskade far! En födelsedags present för några år sedan!



Här ser ni fönstret till mitt flickrum! Jag tycker fortfarande om att få komma hem till mamma och pappa och sussa där!



Min farfar gjorde denna dockvagn till mig när jag var liten och Moa älskar att leka med den!



Min Älskade mamma gillar "trädgårdspynt" i alla former! Här två små söta igelkottar.



Getingcyklist i krukan!



Hippo på räcket!



Ännu en cyklist! Vem vinner?



Klart mormors och morfars charmtroll ska ha glass när solen skiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0