Hoppas min vän har det bra!



Just nu befinner sig en av mina allra bästa vänner i Side, Turkiet! Jag ser att det i alla fall är ca 20 grader ooch sol där. Åhhh, vad härligt att få sätta på sig bikinin och vada längs strandkanten! Side är urmysigt! Fin strand och det är långgrunt. Mysig gammal stadsdel med underbart god mat. Jag gillar det mesta, dock kanske inte typiska grytor, känns ofta lite för geggigt för min smak. Shopping till tusen och man kan pruta! det är kul!!! Så himlans roligt att se hur mycket det går att få ner varan. Till slut blir det som en sport. Och tävlingsmänniska som jag är måste jag helt enkelt vinna! Ha ha!

Snart, snart är det vår tur. Exakt en månad kvar imorgon tills vi beger oss till varmare breddgrader!

Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0