Hugahh, vad kallt det varit idag!

Idag har jag och Moa i stort sett varite inne hela dagen och bara myst! Kollat på film, ritat och läst böcker! Riktigt mysigt. Fick för oss att gå ut och plocka tussilago (som tydligen är Moas favorit blomma) och vitsippor. Vi hittade massor, men jisses vad kallt det var! Vi höll på att frysa ihjäl. (Hmm kanske inte riktigt, men nästintill)

Nu står de så fint i en liten ljuslykta på bordet! Man blir glad av att titta på dem!

När Mr Right kom hem åt vi en riktigt god korvstroganoff och ris. Efter det tog vi en promenad och sedan duschade jag och Moa medan Mr Right lekte pyroman i trädgården. Allt ska tydligen eldas upp nu mer. Har även hört att han ska få äran att tända på bybrasan på Valborgsmässoafton. Ha ha! Vilken ära! Men han tar det med stort allvar. Moaaaho.

Hittade en ny thesort (för mig) från Lipton, Grönt the med Mintsmak. Pyramidpåsar som tydligen ska vara av samma kvalité som lösvikts the! Men mycket smidigare!

Green with Mandarin Orange

Faktiskt riktigt gott och uppfriskande! Testa!

Nu är jag halvvägs in i Andra Avenyn, så jag önskar er en supermysig kväll!

http://christofferolsson.blogspot.com/2009/01/jag-nskar-jag-kunde-glmma.html

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0