Långfrukost och sovmorgon!

Godmorgon bloggen och alla där ute!

Imorse sov min lilla prinsessa Moa till nio! Så skönt! Hon har haft en period med att vakna runt sju (inte så tidigt ändå) men vad skönt att hon sov så länge just idag. Ni vet ju att onsdag är ledig dag och latmaskens dag!



Så här såg min frukost ut idag! Nyttig macka med ost och solrosskott, krasse, tomat och gurka på. Kunde inte låta bli att köpa jordgubbar idår när jag var och handlade, billiga var dom, 16.90, men jag kan inte påstå att de var supergoda, men de smakade jordgubbar i alla fall. Kiwi och grape är gott på morgonen. Idag blev det dock varm choklad istället för the! Jag förstår inte, men jag måste ha en kopp varm choklad eller en kopp the på morgonen. Det spelar ingen roll om det ät vinter eller sommar!

Nu ska vi baka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0