Massa roliga saker till halva priset!

Som sagt, det var rea, halva priset på allt i leksaksaffären. Tyvärr vard et ganska urplockat, men vi hittade en hel del saker som kan vara bra att ha till tråkiga dagr. Ungefär som denna dag:-)



Cernitlera i massor, spel, bok- och klistermärken, film, ritblock och så klart en modell till Mr Right. Han har aldrig byggt med små modeller och sa vid ett tillfälle att han skulle vilja testa, så jag tog tillfället i akt  och inhandlade en Titanic modell. Hoppas han blir glad!

Perfekt när det är halva påriset på sådana här saker. Kanon att ha på lager om man har sjuka barn och jag själv älskar att pyssla. Har en hel del grejer, men altid kul med lite förnyelse.

Som Moa sa, "Men mamma, varför ska vi köpa allt detta? Är det till mig? Varför får jag så mycket?" Hon är ganska van att gå in i leksaksaffären för att endast titta och blev verkligen glad idag! När vi gick ut sa hon " Åhhh, mamma jag älskar dig, min lilla söta mamma"!

Så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0