Måste åka och handla, men oooorkar inte

Ikväll måste jag verkligen åka och handla. Kylskåpet ekar när man öpnnar det. Det hör inte till vanligheterna här hemma. Men som sagt, så är det nu, Det riktigt bubblar ut hånskratt från det. Tänkte även inhandla lite ingredienser så att vi kan baka lite. Det är så skönt att ha fika hemma och särskilt nu när det börjar bli vår och man kommer tillbringa tid på den snart byggda altanen med att fika. Massor av fika! Det gillar jag!

Tänkte det skulle bli bullar, muffins en och annan paj. Kanske chokladbollar som Moa får baka. Perfekt för henne att gegga med, inte lika kul för mig att städa dock. Vad gör man inte för sin lilla ängel...
Men visst är det skönt när det finns att nalla av i frysen, och gott så klart!

Känner mig ganska trött idag. Inte på grund av all värk. Visst det gör ont, men absolut inte som förra veckan. Jag är bara dödstrött. Och jag som ändå kröp i säng i tid igår och i söndags. Får väl bli ännu en tidig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0