Mys på altanen i solnedgången



Första fredagen på altanen. Och vad satt bättre än ett glas vin? Ja, ingenting idag. Så mysigt att sitta här och se solen sjunka ned bakom träden, alldeles i lä.

Rådjuren har ännu en gång lyckats äta upp alla knoppar på blommorna i våra urnor. Jag tycker inte om Bambi längre. Någon som vet hur man blir av med dem? Och då menar jag inte att skjuta dem...

Vet ni, vi har eventuellt lyckats skaffa barnvakt! Våra underbara grannar sa att de mer än gärna är barnvakt åt lilla Moa! Hon stormtrivs där och leker bra med deras barn! Nu ska de bort klockan fyra, så vi får se när de kommer hem, men man hoppas i alla fall eftersom vi verkligen vill gå på en superrolig 30-års fest. Jag vet att den kommer att bli så kul. Inbjudningskortet var ett av de bästa jag sett. Roligt sätt att skriva det på liksom. Man blev fängslad av det och festen blir säkert lika bra! Vi hoppas och håller tummarna!

Appropå våra grannar så ska de gifta sig i sommar. Lyckos dem! Eftersom de är några av våra bäsra vänner så ska vi så klart gå. Möhippan och svensexan ska vi försöka fixa till det bästa. Åhhh, hon hade köpt så fina grejer till inbjudningskorten! hur fint som helst. Jag lovar att ta en bild när vi får det! Jag antar att jag kanske kommer att göra några av dem...

Ha en mysig kväll så länge! Njut till Berg flyttar in!


Kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0