Orka leva!

Ja, jag vet, jga skulle inte besvära med gnäll, men måste bara säga, Fan vad ont jag har idag!

Nog med det.

Moa har fortfarande vattkoppor och det innebär att det säkerligen är en vaecka kvar tills hon kan gå på dagis. Idag ska jag skjutsa henne till mamma och pappa så får hon vara där idag och imorgon när vi jobbar. Jag har säkert massor att göra på jobbet och det föll sig så bra att mamma och pappa är lediga två dagar. Kanon, och stort tack mina underbara päron!

Vår kamera har gått sönder. Vet inte vad som  hänt, men den är mstendöd. Det går inte heller att ladda batteriet, så det kan ju tänkas att det behöver bytas... Får kolla upp det, för en kamera måste jag ha.

Idag är ingenvanlig dag, för idag är det vår städdag! Skit. Jag vet inte hur det ska gå. Och ni som känner mig vet att jag kommer att städa hur jag än mår... Inte så smart, men det är jag i ett nötskal!

Nu ska jag borsta tänderna och kramas med Moa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0