Snart är det nattinatt

God kväll!

Hoppas att ni alla mår bra! För jag har sett att det är ganska många som läser min blogg, vilket är jätteroligt, därför skriver jag alla!

Som ni redan läst så har jag haft en bra dag, men mår nu berydligt sämre, men tänkte inte tråka ut er med det nu. Tänk ändå vad underbar våren är. Det är så skönt med solens strålar. Hade tänkt att eventuellt åka till min kära farmor i Götet imorgon och stanna några dagar. Jag Älskar verkligen min kära farmor. Hon är den bästa människa jag känner. Dock saknar jag min farfar som gick bort för drygt tre år sedan. Men jag vet att han ser och hör mig och han vet att jag tänker på honom.

Tyvärr visade det sig här på kvällen att hon troligtvis har vattkoppor... Uhhi. Lilltrollet hade feber i onsdags och torsdag, bara lite, och var nästan som vanligt. men imorse såg jag en liten prick men trodde att det kanske var ett litet myggbett och tänkte inte mer på det. Nu på kvällen var det många många... Stackarn, men ändå bra att hon får det nu. Tänker inte utsätta min farmor för det eftersom hon var jättesjuk i bältros för två år sedan. Så nu ska vi vara hemma och kurera henne.

Ha ha, jag som för bara några dagar sedan skrev att hon inte varit sjuk, men nu lär vi få VABBA i alla fall. Inte en enda VAB-dag har vi tagit ut än, men nu kan vi kanske klättra lite på statistikstegen...

Åhhh, min farmor kommer bli så besviken, men jag har inte hjärta att åka dit och kanske smitta ner henne så att hon blir sjuk. Men inom kort ska jag allt åka till henne. Världens Bästa Farmor.

Nu ska jag sova så jag säger godnatt till er alla och hoppas ni får sova gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0