Soliga härliga dag!

Efter jag varit och simmat tillbringade jag hela förmiddagen i en solstol på altanen med att pressa under solens strålar! Så härligt! Jag mår så mycket bättre i solen att jag orkade med att ha folk här och även gå iväg till ett par grannar och fika. Det känns som vi har fikat hela dagen.

Ha ha, det har vi också! Det är husliv det!

Nu ska jag kolla runt på nätet och titta in på de vanliga sidorna jag brukar besöka! Bland annat simma.nu Kolla in den om ni är intresserade av simning! Alla nyheter på en sida!

Sedan ska jag sova, tidigt sängläge! Måste åka hemifrån klockan halv sju imorgon för att hinna vara framme hos läkaren halv nio! Wish me luck!




Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej Tjejen!

LYCKA TILL IMORGON!!!

Självklart ska du få mitt lösen, bara att be om det när det blir dax!

KRAM

2009-04-26 @ 21:45:13
URL: http://ulrikasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0