Söndagssimmet var jobbigt!

Shit, vad dåligt jag mpår, men jag klarade av middagen igår! Yehoooo! Det var så kul, men också så otroligt jobbigt. I alla fall så är jag glad att jag inte bangade, att inte Fibromyalgin bestämde över mig utan jag över den.

Sov max 50 minuter i natt. Sista gången jag kollade på klockan var 05.16. Klockan ringde vid sju eftersom jag lovat att hämta en träningskompis vid tjugo i åtta. Inte nog med att jag var totalt slut redan när jag klev upp, jag var tvungen att skrapa rutorna på bilen med... Nu har jag simmat och det var verkligen urjobbigt. Höll på att ge upp, men jag ger aldrig upp. När jag kom hem åt jag nästan en hel färsk annanas. Det är så gott!!!

Jag hoppas att dagen ska bli bra!

http://medlem.spray.se/teddymilo/newpage5.html

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0