Testa denna om ni inte gjort det redan!



Fick denna underbara "Daily Scrub" av min underbara mamma. Den är helt underbar att tvätta ansiktet med. Man känner verkligen att den rengör på djupet. Har ni inte provat den så gör det. Den absolut bästa jag använt.

Idag var det fullt ös på jobbet. Kul. Precis som det ska vara! Mycket bokningar och verkligen blandade resor. Charter, weekends, jorden runtare, kryssningar, ja, you name it. Imorgon har vi morgonmöte så det blir till att vara lite tidigare på jobbet. Därför ska jag krypa ner i sängen nu, tidigare äv vanligt, men känner att jag behöver lite skönhetssömn till mitt nypolerade ansikte!

Sååå, nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0