Vilket härligt väder!

Idag har jag sett humlor, getingar, flugor och spindlar! Och en fjäril, det höll jag på att glömma! Åhhh så härligt!



Jag har planterat lite blommor! Hoppas de klarar sig dagen ut!



Moa har planterat tv penseer! Lovar att hon klarar dem bättre än vad jag gör!



Här står i alla fall två krukor med nyplanterade blommor i...

Det fattas som ni vet och ser lite färg på huset samt plattor framför för att det ska kännas färdigt. Vi har tänkt röda plattor och rött singelgrus. Huset ska vara beige med vita knutar och vitt dörr- och fönsterfoder. Tänk vad det kommer att kännas mer färdigt när det är klart. Vi hoppas att det kan vara klart inom en månad!

Nu måste jag iväg till jobbet!

Ha en bra start på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0