Fruktstund...

Ha ha, ja det har jag faktiskt haft nu. Fick ett våldsamt sug efter frukt och gjorde därför en supergod fruktsallad mav i stort sett all frukt vi hade hemma... Och det är ju bara såååå gott!

Hur som helst så hoppas jag ni haft en underbar start på veckan. Jag har haft en stressig dag på jobbet, igen. Mycket att göra vilket gjorde att jag inte hann med hur fort dygnets timmar försvann. Helt plötsligt var det dags för lunch och alldeles efter det var det dags att gå hem... Eller inte hem, men till träningen. Ett riktigt jobbigt pass körde jag. Så nu känner jag mig riktigt nyttig, tränat och vräkt i mig en massa frukt, konstigt nog är jag fortfarande hungrig men får liksom inte ner mer... Jobbig kombination...

Åhhhh, idag betalade jag vår resa som blir av framåt hösten, i oktober. Nu känns det mer verkligt och det ska bli så skönt. Ser fram mot det lika mycket som jag alltid gör inför resor!!!
Bilder på
Bilder på
Åhhh, vad jag ska lata mig i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0