Mera bad!

Vi kom hem precis i samma ögonblick som Mr Right kom hem. Vi bestämde oss för att packa oss in i bilen igen, dock utan granntjejen, och bege oss till en urmysig liten badplats i närheten av Furusund. Vi brukar åka dit och ta med oss middag och bara mysa ibland. Idag beställde vi sallad som smakade kanon!



Vi hade en underbart mysig middag med sol, bad och många skratt!

Vår lilla tjej badar i stort sett hela tiden och kommer bara upp för att kramas och tanka lite kärlek då och då! 
Det är inte svårt att Älska denna lilla tjej, men å andra sidan så älskar väl alla föräldrar sina barn!? Jag hoppas det i alla fall.

Nu har vi städat hela huset, så skönt inför helgen. Då vankas det bröllop! Ohhhh vad kul det ska bli. Nej inte mitt men våra vänners. Jag tror det kommer bli så lyckat! Och roliga människor är det på festen! Riktigt längtar dit, dock är det jobb på lördag innan man får gå till kyrkan!

Tvätten väntar på att hängas och sedan kommmer jag stupa i säng, redo för ytterliggare en dag på stranden hoppas jag:-)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0