Söndag=simning

Yes, imorse startade de berömda simträningarna igen, men ack så kul och skönt. Simmade ett ganska tufft pass, även om det lät lätt innan, men jag var verkligen trött men det gick ändå bra! Känns ok, men än behövs det mycket träning för att komma i VM-form om inte ens ett år.... Whuiiiiiiiiiiiiiha!

Väl hemma från träningen så fick jag för mig att baka kladdkakemuffins. Oj så goda de blev. Helt perfekta. Mamma och pappa kom förbi och fikade, men den egentliga orsaken var ju att de skulle hjälpa till att MÅLA!!!!! Tack snälla underbara mamma och pappa. Det var verkligen guld värt!

Nu är det inte mycket kvar och jag hoppas till tusen att vi hinner klart det nästa helg!

Mamma och pappa bjöds som sagt på fika och jag gjorde en smarrig kaffelatte som jag njöt av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0