Vilken underbar dag vi haft!

Åhhh, just nu känns det som jag vill ha sommar och sol och SEMESTER året runt... Ha ha! Min dag har i stort sett varit perfekt. Målade klart huset andra varvet på förmiddagen och drog till stranden med Moa Älsklingen och hennes kompis. Där badade de och åt såväl lunch som glass som fika och som mellis. Var väl hemma vid fyra och satte fart med middagen.

När vi åt kom jag med den briljanta ideén att åka in till Lommarn och åka vattenrutschkana! Åhhh, det är ju så kul! Så sagt och gjort, packade åter badkläderna och cyklade in. Shit vad kul vi hade. Vi är alla tre likadana, vattengalna!

Nu vill vi bara ha fint väder imorgon med, jag ÄLSKAR verkligen solen!

Vattenrutschbanor på fun city


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0