Glöggfika

Ikväll kommer två kära vänner på fika med glögg och julgodis. Åhhh, vad kul det ska bli att träffa dem igen. Och en sak som jag vet och är superduperglad för är att de ska bli föräldrar i vår!!! Grattis till er. Vi är så glada för er skull! jag hoppas att allt kommer att allt kommer att gå bra, men det är jag övertygad om att det kommer att göra!

hur som helst så ska de nu få äran att smaka av våra saffransbullar, pepparkakor och julgodis. Och framför allt ska jag njuta av att umgås med dom. Än är det ju många långa timmar kvar innan de kommer, men de ger dagen någonting att se fram emot!

Jisses vad less jag är på att ligga på rygg i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0