Kallt som 17

Vaknade i morse (nio...) och det var svinkallt inne. Vi hade endast 15 grader... Och det är mitt fel. Mr Right hade bra gärna eldat som 17 igår, men just nu är jag ganska varmblodig av mig (undra varför) och klarar helt enkelt inte av när det är såååå kallt som 15 grader inne. Igår fick han helt enkelt inte elda för mig. Men nu är det tillåtet... Ha ha, vilken power jag har som gravid...

Appropå gravid så är det inte ens en månad kvar nu. Den 28 januari ska det tydligen bli av, även om det känts som att det är på G länge nu. Har legat med värkar varenda kväll, som kommer med ca fyra minuters mellanrum. Men med lite bricanyl och alvedon så lyckas jag tillslut somna och när jag vaknar känns det bra. Så skumt. Men en vecka kvar i sängläge sedan är det fullt ös framåt. Skulle inte förvåna mig om den lilla krabaten bestämmer sig för att komma ut i mitten av februari i stället. Då döööör jag, för att gå och ha så här ont är inget kul. Tur att man vet att det snart är över!!! Värkar är liksom inget kul. Men det kommer tillslut något bra av det och det är mer än vad man kan säga om en del andra människors tillstånd.

Jag hoppas att alla jag känner ska få må bra:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0