Tröttmössa

Oj oj oj, shit vad trött jag är idag. Idag var första dagen jag lämnade Moa på dagis och sedan åkte hem för att bara vila. Inget sjukhusbesök just idag. Så härligt!!! Och jag hann endast läsa tidningen sedan somnade jag  och sov över en timme. Ha ha, faktiskt två om jag ska vara ärlig. Detta har aldrig hänt och vet ni, jag känner mig precis lika trött fortfarande. Helt otroligt och jag vet inte vart denna trötthet kommer ifrån. Jag skyller på vädret, grått och trist och regn. Ca tio grader varmt. Åhhh, visst är det ett riktigt härligt vinterväder som man får otroliga julkänslor av... Or not!

Hur som heslt så måste jag upp på benen nu. Ska besiktiga vår skitbil om en timme. Och man vill ju gärna hinna fixa iordning sig innan. Vad sägs om kort kort kjol, stövlar, fixad till max, då borde de väl låta bilen passera? Och lägg därtill HÖGGRAVID!!! Vad tror ni, skulle det funka? Ha ha. Nej, det är inte riktigt jag, men fasen vad less jag blir om den inte går igenom. Mr Right har lagt ner många timmar på att få den ok så långt han kan, men i morse när jag körde Moa till dagis så lös en varningslampa... Skulle bara fattas... Ha ha. Och det skulle vara enormt skönt att veta att bilen är ok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0