Vila, vad är det!?

Trodde jag skulle hinna vila och lata mig lite idag innan vi ska på Luciafirande på dagis. Moa ska idag vara stjärngosse... Tydligen den enda. Mtigt. Men bra att hon har en egen vilja. Hur som helst så har jag tillbringat flera timmar hos läkaren och inte hunnit vila någonting. Jo, cirka 30 minuter under tiden de körde en CTG-kurva. Lite mysigt att höra bebisens hjärtljud! Nu är jag hemma och har hunnit slänga i mig en macka och ett glas cola. Hmmm, väldigt nyttigt, not, men jag kompenserade det igår då jag åt hur mycket grönsaksstavar som helst!

Hoppas ni haft en bra helg och att måndagen är vit av snö som den är här!!!


Kram kram

Kommentarer
Postat av: ullis

Heeej!

Hur mår du???

Hoppas allt går bra för dig och lilla magen!!!

KRAM

2009-12-19 @ 16:32:56
URL: http://ditastoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0