En kall vinterdag



som slutade med 2 plus grader! Min äggmössa gillar jag och den är dessutom varm och skön!!!

Inte en enda semla har jag ätit och jag som är ett semlafan. De var slut när jag skulle handla. Ha ha, den som spar han har!

Idag har jag träffat lilla Emma, världens sötis och jag har fått en liten dos av behovet av bebis! Hon är för go och fattade direkt hur man skulla använda kassapparaten, och boken hon fick av oss blev hon stormförtjust i!

Dags för ytterliggare ett avsnitt av Andra Avenyn. Lika skön serie fortfarande. Mästarnas Mästare är också bra! Hejja Emma Igelström!!! Hon var på hugget idag och var urstark. Synd att den gamle räven Wassberg åkte ut. Han är en segis men rådde inte på Per Elofsson! Ett bra program som inte går ut på att vara elaka mot varandra och inte heller att förnedra varandra.

Oj oj, jag är verkligen inget Tv-freak, men det har blivit ganska mycket av den varan senaste veckorna. Soffan är ju bra skön och en mysig plats i årt hus där vi kan slappa tillsammans.
Bättring, jag lovar, men mysa det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0